Teleperformance Benelux & Suriname

Over ons

Profiel: Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals chatbots, speech analytics, instant messaging en RPA ondersteunt Teleperformance prominente merken over de hele wereld met het verhogen van de klanttevredenheid (NPS) en het verlagen van de operationele kosten. Teleperformance Benelux & Suriname is onderdeel van de Teleperformance Group (300.000 medewerkers) Bij TP Benelux & Suriname werken ongeveer 4000 medewerkers die dagelijks mens en merk via voice, webcare, en face verbinden. Wij hebben vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zwolle, Utrecht, Zoetermeer (2) en Paramaribo (Suriname) Portfolio: Teleperformance levert uiteenlopende diensten op het gebied van customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B en B2C markt. Het bedrijf helpt klanten met advies, consultancy, operationele en HR-dienstverlening, technologie- en productontwikkeling.

Waarom bij ons werken

Wil jij concrete ervaring opdoen in het bedrijfsleven, leren over uitdagingen op het gebied van B2B marketing, en daarnaast betrokken zijn in het salestraject, dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren. Wij vinden het belangrijk dat tijdens de stage jouw persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan, ook omdat dit ongetwijfeld zal bijdragen aan het behalen van de doelstellingen van Teleperformance. Werkzaamheden zullen voornamelijk vanuit de vestigingen Tilburg en Zoetermeer worden uitgevoerd, TP heeft daarnaast ook vestigingen in Utrecht, Maastricht, Zwolle en Suriname. Wat bieden wij? • Een fijne, professionele, en uitdagende werksfeer • De kans om praktijkervaring op te doen bij een innovatief en internationaal bedrijf • De kans om jouw netwerk te vergroten binnen een internationale corporate • Een stage met een concrete focus op jouw persoonlijke ontwikkeling • Een stagevergoeding Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: • Managen, opzetten, actief ondersteunen, en uitvoeren van (nieuwe) marketing campagnes • Organisatie en ondersteunen van events • Generen van nieuwe leads • Content marketing (social selling, schrijven van content, landing pagina’s, promoten van bedrijfs proposities en business solutions) • Uitvoeren van market research • Analyseren en up-to-date houden van social media kanalen • Verwerken klantinformatie

Nieuwste banen

Sorry, there are no active vacancies