Nederlands visbureau

Over ons

Het Nederlands Visbureau verzorgt in opdracht van de Nederlandse vissector de collectieve communicatie en promotie van vis en de vissector. Er worden activiteiten ontwikkeld en uitgevoerd op het gebied van (online) marketing en communicatie, evenementen, public relations, issuemanagement, voorlichting en marktonderzoek. Hierbij kun je denken aan de organisatie van de jaarlijkse veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe, campagnes gericht op consumenten, de productie van het magazine Visculinair en het beheren van diverse websites, waaronder de website Visrecepten.nl en bijbehorende Facebook pagina met meer dan 54.000 volgers.

Waarom bij ons werken

Bij het Nederlands Visbureau moet je denken aan ‘het echte werk’. Koffie halen kunnen we zelf; kun jij door met je ontwikkeling. En reken maar dat je bij ons veel opsteekt. Je gaat direct flink aan de slag. Content creatie, tekst én beeld, Social media beheren en verder ontwikkelen en ook nog online nieuwsbrieven schrijven en versturen. Daarnaast werk je mee aan alle voorkomende (online) werkzaamheden binnen het Nederlands Visbureau en krijg je de gelegenheid ervaring op te doen binnen een all-round marketing en communicatie organisatie. In Juni maak je het event van het jaar mee: De veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe.

Nieuwste banen

Sorry, there are no active vacancies